Sunday, October 25, 2009

Love you more than i can say =)

夜空 等那颗流星 晴天 躲那片乌云♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥夜空 等那颗流星 晴天 躲那片乌云

拘谨 用笔触探听 沉默 它不再熟悉♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥拘谨 用笔触探听 沉默 它不再熟悉

后续的故事 我企图装得刻意♥♥♥♥♥♥♥♥有种透明的热情♥♥♥♥♥♥♥♥♥后续的故事 我企图装得刻意


现在的剧情 自然得可以♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥叫爱情♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥现在的剧情 自然得可以

或许是认定的暂停♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥或许是认定的暂停

难免是甜蜜的降临♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥难免是甜蜜的降临

他和她开始婀娜恣意♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥他和她开始婀娜恣意

她和他注定情投相依♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥她和他注定情投相依

不经意 我在你眼里画下烟熏♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥不经意 我在你眼里画下烟熏

漫不经心 你无意闯进我壳下的燥音♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥漫不经心 你无意闯进我壳下的燥音

那莫名 那好奇 爱恋似烟花绽放后的空气♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥那莫名 那好奇 爱恋似烟花绽放后的空气



well well well, after i have trying for several times,finally my poem can be formed and posted in this way~
special thanks to CH for helping me on my first blogging~
As i promised, this is specially wirtten for u, for us^^
Love you, sweety~muakcS =D

From your lovely dear dear, cheng^^

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com